Het Ouderenfonds bij jou aan de deur
Wij doen veel voor ouderen. We versterken het netwerk, bieden activiteiten, oplossingen en ondersteuning. Dat werk kost geld. Het Nationaal Ouderenfonds ontvangt als goed doel geen overheidssteun, maar is afhankelijk van sponsoren en donateurs. Veel mensen weten niet precies wat wij doen. Daarom werven we ook nieuwe donateurs huis-aan-huis. Uiteraard herkenbaar en betrouwbaar.
Betrouwbaar
Uiteraard gaan onze wervers herkenbaar op pad. Het tekenen gebeurt op de tablet of met een sms verificatie. U ontvangt dan een sms bericht, wat u weer terugstuurt. In diverse woonplaatsen in Nederland kunnen de wervers van het Nationaal Ouderenfonds bij u aanbellen. Zo herkent u ze:
- ze dragen een beige jas met het logo van het Nationaal Ouderenfonds klein op de voorkant en groot op de rug.
- ze hebben altijd een legitimatiebewijs van het Nationaal Ouderenfonds bij zich.
- ze hebben een tablet bij zich met informatie over het Nationaal Ouderenfonds en het machtigingsformulier.
Dit doen onze wervers
De wervers vertellen je graag meer over wat wij doen.
Onze wervers zijn geen collectanten en mogen geen geld aannemen. Zij hebben een tablet bij zich, met daarop informatie over het Nationaal Ouderenfonds. Op deze tablet staat ook een machtigingsformulier waarmee mensen donateur kunnen worden. Onze wervers hebben een tablet bij zich om gegevens zoals postcodes meteen foutloos vast te leggen. Later ontvangt de nieuwe donateur een e-mail als bevestiging van de gemaakte afspraken. Zo kan je gerust geven aan de deur. Het Nationaal Ouderenfonds staat in het register Erkende Goede Doelen van het CBF. Hier zie je ook het wervingsrooster.
Meer weten?
Voor vragen over huis-aan-huis werving kunt u bellen met de branchevereniging 020-2157377. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 tot 21:00 uur. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met ons Klantcentrum via 088-344 2000 (ma-vr, 9-17 uur).